Header Ads

Web Fix Online | Google Dostu Website

Web Fix Online | Google Dostu Website

Web Fix Online | Google Dostu Website

Web Fix Online sıfırdan kurulmuş ve tamamen seo konusunda kendimi geliştirmek amacıyla açtığım bir blog sayfasıdır. Forumlarda blog siteleri ilk sırada gelemez ben görmedim diyen kişilerin çok olduğunu gördüğüm için belki onlar yanılmıştır belki siteler emek verildiği zaman iyi yerlere gelebilir mantığı ile kendimi de geliştirmek amacıyla kurduğum bir blog sayfasıdır.

Şu ana kadar site için kesinlikle para harcamadım tamamen kendim anahtar kelime analizini yaptım tamamen kendim backlink oluşturdum bir şekilde insan zorda kalınca kendi çıkış yolunu üretir mantığı ile sitemi tamamen oluşturdum. Blog temasıyla uğraşmak istemediğim için ücretsiz bir tema kullandım.
İçerikleri özgün olarak sürekli oluşturdum ve öğrendiğim yeni bilgileri test edip benim gibi sıfırdan başlayan arkadaşlar için yardımcı olacak bir kaynak haline getirmeye çalıştım.
Umarım sizin içinde faydası olur.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.