Header Ads

Güzel bir Çalışma Haftası - Z-Raporu

Güzel bir Çalışma Haftası - Z-Raporu

Güzel bir çalışma haftası ve bu hafta çalışmalar sırasında fark ettiğim durumları sizlerle paylaşmak istiyorum. Genellikle yaşadığım hataları giderme konusunda güzel bir çalışma oldu.

Güzel bir Çalışma Haftası - Z-Raporu

Güzel bir çalışma haftası olduğunu söyleyebilirim. Seo konusunda 12 martta yapılan algoritma güncellemesinden sonra sitemdeki değerlerin ciddi düşüşlerini gözlemledim. DA değeri 14'ten 7'lere düştü ve bu baya sıkıntı oldu. Bu durumu düzeltmek için ne yapsam diye düşünürken backlink çalışmalarına devam ettim ama pek faydası olduğunu söyleyemem aldığım backlinkler pek yararlı olmadı. 

Web sitesini geliştirmek içinde backlink çalışmalarını yaparken eskisine göre farklı bir çalışma sistemi oluşturdum. Ücretsiz araçlar kullanarak seo konusunda sitemi geliştirmeye çalışmak her zaman zor olduğunu bildiğim bir durum olduğu için şuanda dört farklı analizi ayrı ayrı yaparak moz değerlerimi yükseltmeye çalışıyorum.

İşin güzel tarafı bu durum iyi sonuçlar vermeye başladı. Eskiye göre şimdiki duruma baktığım zaman normalde 2 saatlik bir çalışma yapmam sitemin sıralamalarını etkiliyordu ama artık 5 saatlik analizler yapmam siteme az da olsa faydalı olmaya başladı 3 saatlik bir çalışma artışı gerçekleşti ama bu durum benim için sorun değil.

Hedefim sitenin moz rank Da değerini 25-30'lara çıkartmak bunu sıfırdan yapmak ve alt yapı olmadan yapmak zor ama bugün moz rank da değerim 10 oldu buda yaptığım çalışmaların artık etkili olduğunu gösteriyor.

Kötü olan durum arama trafiğinde düşüşler var yani günlük ortalama 20-30 arası organik aramam varken şuanda o durumdan baya eser yok gibi bir şey onuda arttırmak için bir şekil çizmem gerekiyor. 

Aklımdaki planlardan birisi şimdi çalışmalar sırasında içerik üretmek benim için zor olduğundan siteye otomatik paylaşım özelliğini kullanmayı düşünüyorum. 2 gün boyunca içerik üretip onları zamanlamalarını yapıp bir hafta yada 4 gün boyunca otomatik paylaşım yapacak şekilde ayarlamam lazım.

Program yapmak bu konuda baya iyi oldu çünkü bu gibi durumlarda site oluşturduğun içeriği zamanı geldiğinde direk paylaşıma getireceği için zamandan tasarruf etmemi sağlayacak.

Haftanın ortasını geçtiğimi bugünde site için günlük ortalama 4-5 saat çalışmaya başladım. Bu şekilde artık nasıl devam eder bilmiyorum. Adsense gelirlerim de düşüşe geçti site trafiğinde düşüşler olması kazançlarımı da etkilediği için sıkıntı büyük şu anda elimden geldiğince içerik üretip siteyi güncel tutmalıyım.

Sizlerde bu konuda yardımcı olmak isterseniz siteyi paylaşım yapmanız yeterli olacaktır. Duruma genel olarak bakarsak site yükselişe geçiyor yavaş yavaş bu güzel bir şey kötü olan noktalar ise kazançlarım düştü trafik düştü ama zamanla olacak şeyler kısa zamanda umarım istediğim noktaya gelir.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.