Header Ads

SEO Firmaları 2019 Fiyat ve Detayları

SEO Firmaları 2019 Fiyat ve Detayları

Seo firmaları ve fiyatları hakkında detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. Güncel Seo bilgileri ile sitenize alacağınız seo paketlerini inceleye bilirsiniz.

SEO Firmaları 2019 Fiyat ve Detayları

Seo firmaları ve seo paketleri hakkında yaptığım inceleme ile sitenize danışman ararken fiyatları ve paketleri hakkında bilgi alabilmenizi sağlamak amacıyla hazırlanmış bir içeriktir.

SEO Dünyası

Mega paket incelemesi yaptığım zaman gördüklerimi sizler ile paylaşmak istiyorum. Bu listeleme içerisinde bazı durumları eleştireceğim bunu lütfen yanlış anlamayın bu sadece benim düşüncem paketi incelemeye başlayabiliriz.
  • 1 DMOZ Kaydı
  • 1 Adet PR 8 Tanıtım
  • 2 Adet PR 6 Tanıtım
  • 2 Adet PR 5 Tanıtım
  • 2 Adet PR 4 Tanıtım
Paketin önde gelen özelliklerine bakarsak toplamda elimizde güzel 7 tane yüksek moz ranklı site tanıtımı yer alacaktır. Bunun dışında Dmoz kaydı pek olmayacak çünkü Dmoz kapandı daha doğrusu farklı bir platforma değiştirildi ama bu artık eskisi kadar etkili bir sonuç bize vermeyecek. 

Google eskisi gibi dizin yada benzeri sitelere karşı yaklaşımını değiştirdi yani artık eskisi gibi dmoz yada benzeri dizinler üzerinde yapılanlar seo açısından güzel etkiler vermiyor. Bunu dediğim için tepki alabilirim. Ama eskiden yapılan çalışmalar günümüzde etkilerini devam ettiriyor olabilir.
Ben burada yeni başlayan biri için eskisi gibi etkili olmayacağını düşünüyorum. 
  • 700 Whois Backlink Çalışması
  • 250 Arama Motorlarına Kayıt
  • 250 Ziyaretçi Defterine Kayıt
  • 150 Sosyal imlemeler (TR)
  • 150 Forum Tanıtım
  • 60 Wordpress Tanıtım
  • 5 Google Plus Backlink
  • 50 Türkçe Dizin Gönderimleri
  • 60 Blog Tanıtımları
  • 15 Blogger Tanıtımları
  • 15 Tumblr Tanıtımları
  • 20 Facebook Backlink Çalışması
  • 20 Twitter Backlink Çalışması
  • 20 Frienfeed Backlink Çalışması
  • 20 Diago Backlink Çalışması
  • 20 Flickr Backlink Çalışması
  • 20 Linkledin Backlink Çalışması
  • 20 Scoop Backlink Çalışması
  • 20 Pinterest Backlink Çalışması
  • 20 Livejournal Backlink
  • 20 Gov-Whois Backlink
  • 20 Toplist Gönderim
  • 20 Edu Whois Çalışması
  • 3 Adet Özgün Makale
  • 3 Paravan Blog Açılışı
  • 3 Paravan Bloglara Çalışmalar
  • 3 Sitenin ALT Link Çalışması
  • 150 Paravan Bloglar İmlemeler
  • 250 Paravan Bloglara Whois Backlink Çalışması
  • İsteğe Bağlı Pinleme 
  • 10 Günde Rapor Teslim
Paketin geri kalanı bu şekilde görünüyordu şimdi paketi blogger yada güncel olarak sıfırdan bir site açarsak işe yarar mı yaramaz mı inceleyelim. Bence paket içerisindeki sayıların çok görünmesinin amacı işe yaramasından çok paranın tam karşılığı olsun amacıyla yazılmış gibi görünüyor. 

Burada incelerken güncel olarak baktığımız zaman 250 Ziyaretçi defteri kaydı gördüm. Google artık eskisi gibi ziyaretçi defterlerine önem vermiyor. Yani bunu yaptırmak sitenize zarar verecektir. Diğer bir açıdan 5 Google Plus Backlink artık tamamen kapatılacak yada yazığı ileride günlerde okuduysanız artık Google Plus kapatıldı. 

50 Türkçe Dizin ve 20 Toplist konusuna gelirsek. Bildiğiniz gibi google üzerinde seo konusunda iyi yada kötü testler yapıp sonuçlarına bakıyorum. Bu konuda büyük sıkıntılar çektim ve şunu söyleyebilirim. Dizin ve Toplist artık o konuda kesinlikle uzak durmanız gerekiyor kısa zamanda yükseliş sağlayabilir. Bu doğru ama seo çalışması dediğiniz zaman çalışmalarınızın uzun zamanlı güzel sonuçlar vermeli o sebepten bu durum sizin işinize yaramayacaktır. 

Diğer konulardan birisi Blogger kullanıcıları whois konusunda backlink kazanmaları siteleri için bir yararı olmayacaktır. Eğer alan adınız yani domain var ise o zaman işinize belki yarayabilir ama diğer türlü blog sayfanıza işe yaramayacaktır. 

Paket için istenilen fiyat 300 TL şimdi düşünürsek. Günümüz için paketin yararı %40 - %30 tabi bu durum size bağlı yanlış anlaşılma olmasın benim düşüncem sadece isteyen arkadaşlar "http://www.seodunyasi.net/" buradan paketi inceleyebilir yada danışmanlık alabilir. 

Goseoo 

Standart paketini incelersek aslında bakarken çalışma prensipleri hoşuma gitti. Sebebini söylemek gerekirse genellik uzun vadeli olarak paketlerini hazırlamışlar bu arada ödeme tek seferlik mi yoksa aylık mı onu anlamadım ama çalışma mantıkları ve süreleri benim için oldukça ideal sizi bilemem tabi paketi inceleyelim.
  • Anahtar kelime bazlı seo çalışması ( 1-3 Kelime ) 6 Ay
  • Site içi + Site Dışı Seo Analizi ve Raporlama - 3 Ay takip
  • Backlink Analizi ve Backlink alımı + 10.000 Backlink
  • Rakip Analizi - 3 Ay Takip
  • Dünya ve Ülke Sıralama Yükseltici Alexa Upper System - 3 Ay
  • Aylık Organik Ziyaretçi - ( Yabancı IP; 4.000 ) - ( Türk IP; 1.000)
  • Google Adwords Kampanya Düzenleme ve Kampanya Yönetimi - 3 Ay
  • Rakip Analizi Farklılık Oluşturucu Makale Yazımı - SPSS median anlizi - 3 Ay
  • Rakip Bazlı Seo - 3 Ay
  • İçerik Üretimi ( 50 Farklı Seo opt. İçerik ) - 3 Ay
  • Site Hata Raporlaması - 3 Ay
  • +Bing Seo Çalışması - 3 Ay
  • Google Site Bot Zaman Takibi - 3 Ay
  • Facebook Sayfa Kuruluşu + 500 Takipçi ( Organik - Türk )
  • Facebook Sayfa Kontrolü + Kampanya ve Pazarlama Faaliyetleri Yönetimi - 3 Ay
  • Sektörel Facebook Sayfasından 250 Tanıtım Paylaşımları
  • + Sosyal Medya Çalışmaları ( Facebook - İnstagram ) - 3 Ay Takip
  • 3 Anahtar Kelime Analizi ve Önerisi
  • Site Sıralama Kontrolleri ve Raporlaması - ( Aylık ) - 3 Ay
  • Analytics ve Webmaster Takibi ve Raporlaması - 3 Ay
  • Title + Description Planlaması
  • Detaylı SEM ( Search Engine Marketing ) Hizmeti / 3 Ay
Paketi incelemeye başlarsak gözüme ilk çarpanlardan birisi Aylık Organik Ziyaretçi yerli ve yabancı ipleri direk sayı olarak söylemeleri hani bot ziyaretçi diye düşünüyorum. Çünkü bir site için şu kadar ziyaretçi gelir yada gelmez diye net bir bilgi kolay kolay hiçbir seo danışmanı tarafından söylendiğini görmedim ki bunun yanı sıra Google bile Adwords üzerinden anahtar kelime hakkında bilgi verirken ortalama bir rakam söyler bu beni biraz paketin içerisinde doping spam varmış diye düşündürdü. 

Bunun dışında şunu fark ettim. Paketlerinin verimli olduğuna güveniyorlar çünkü zamanlamaya yayılarak yapılmış bir paket bilgisi ile karşılaşıyoruz. Yani bu paketin verimli olabileceğini göstermektedir. Seçilen anahtar kelimenin değeri tabi bu durum için etken olabilir ama ben bu paketi alacak olsam ve anahtar kelime tercihi yapsam eminim 1bin - 10bin gibi aylık arama hacmi ve rekabeti yüksek bir anahtar kelimede 1-3 sıralama arasında rahatlıkla durabilirim. 

Genel olarak tam bir seo paketi yani paket bize aslında tam olarak yapılması gereken işlemleri ve süreçleri anlatıyor. Şimdi diğer bir noktası da 10.000 Backlink konusu aralarında güzel spam skoru yüksek olan siteler var mı diye genel olarak benim biraz bu konularda şüpheci biriyimdir. 

Paket fiyatına gelirsek aylık bir fiyat tercih edilmiş ve 1.500 TL diye yazıyor. İyi midir kötü müdür bilemem ama boş bir paket gibi durmadığı gayet belli diğer bir açıdan siteleri biraz beni şüpheye düşürdü isteyen arkadaşlar "https://www.goseoo.com/" paketlerini detaylı inceleyebilir. Günümüz için paketin yararı %60 - %70 gibi benim düşüncem sadece.

Seo Hocası

Enterprise paketine biraz bakındım ve benim hoşuma gitmeye başladı gibi şimdi bazı noktaları daha iyi sizlerle anlamak için liste yazmalıyım. 
  • Ortalama Ticari Büyüme : %7
  • Anahtar Kelime : 10 + 30 Kelime
  • Site İçi Seo Analizi : Var
  • Sektör ve Rakip Analizi : Var
  • Blog Bazlı Seo : Var
  • Sektörel Anlaşma Sınırı : Var
  • Zararlı Link Analizi : Var
  • Teknik Destek : Var
  • Sözleşme Süresi : 1 Yıl 
  • Yerel Seo Desteği : Yok 
  • Ürün Bazlı Seo : Yok
  • UX ( User Experience ) : Yok
  • İçerik Desteği : Yok
Paketi incelemeye gelirsek önceden söylemeliyim bu sadece ilk paket normalde son paketlerinde bütün özellikler var bunu bilmenizi isterim. Genel olarak paket yapısına bakarsak bize diğer paketlere göre büyük bir avantaj olarak 10+30 kelim garantisi veriyor. Bu çok iyi bir özellik tabi yıllık bir çalışma olacağı için hani sürekli bir paket alıp farklı farklı kelimelerde yükselip düşmek büyük sıkıntıdır bu paket aslında size şunun garantisini veriyor. Kardeşim al seni sitene uygun kelimelerde ilk sıraya getireyim bir daha ne düş nede başka bir sıkıntı ile karşılaş kafan rahat işinden geri kalan zamanında ailenle geçir diyor yani bu net param olsa almakta tereddüt etmem bu bir gerçek. 

Diğer kategorilere bakarsak benim dikkatimi çeken ve bir seo çalışması için önemli noktalardan birisi kesinlikle rakip analizidir. Sektörünü tanıman ve rakiplerin hakkında bilgiye sahip olman bulunmaz bir nimettir. Rakibini bilirsen her zaman onun üzerinde yer almanı sağlar ve bu seo için büyük bir başarı puanıdır. 

Paket hakkında yazacak bir şey bulamıyorum. Bunun sebebi ciddi bir iş yaptıklarının farkında olduklarını biliyorum. Paketleri de bu işin nasıl yapıldığını gösteren bir paketleme sistemi olmuş. Şimdi ben ne yazayım ki adamlar işin en güzel noktasında bir paket mantığı ve yapısı oluşturmuşlar gösteriş yok yada güncel olmayan bir kategori bulunmamakta genel olarak paket yapısı tamamen bir seo mantığı eksik konusuna gelirsek incelediğim paket enterprıse ilk paketleri hani bu paket içerisinde yerel seo desteği olması diğer paketlerin satışını düşürürdü güzel bir paketleme sitemi ile kullanıcılarının aslında alıkları paketler ile her zaman başarıya ulaşabileceklerini belirtmişler ve ben bu paketin aylık 1.995 TL olmasına şaşırdım.

Genel olarak paket fiyat performans konusunda hakkını veriyor. Bunun dışında net olarak teknik destek sağlaması güzel bir avantaj param olsa paketi alır mıyım? cevabı %95 - %100 olumlu aslında %95 dememdeki sebepte bu projeyi sıfırdan seo çalışmalarım için hazırlamış olmam bide onu alacak parayı bulamayacağımdan o yüzden %5 puan kırma durumu oldu. 

Diğer açıdan bakarsak konuya yeni başlayan ve parası olmayan (Benim gibi) arkadaşların eğer para bulurlarsa yada imkanları olursa kesinlikle almaları gerek diye düşünüyorum. İhtiyaçlarını kolaylıkla sağlar. Sitelerini incelemek isterseniz Seo Hocası tıklamanız yeterli olur.

Not : Bu paketleri kendi düşüncem ile hiç kimseyi kötü bir amacı olmadan fikirlerimi paylaşmak istedim. Kendimce kendi bilgilerim yada duyduklarım doğrultusunda hazırladım kimseyi kötülemek yada sponsor gibi bir durum söz konusu değil seo hocası'na anahtar kelime link çıkışı yapmamda kesinlikle işlerine saygı duyduklarını bana hissettirdikleri için oldu yoksa siz istediğiniz yerden istediğiniz paketi alın sonuçta kendi siteniz. 


1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.