Header Ads

Seo'da Bold Kullanmak - Seo için Bold Önemli mi?

Seo'da Bold Kullanmak - Seo için Bold Önemli mi?
Seo için yaptığımız çalışmaların site içi seo kısmında önemli olan ve kullanıcıların verimli olmasını sağlayacak olan etkenlerden birisi seo uygun makaledir. Oluşturduğumuz makalede bold kullanımı önemli mi? işte bu konuda fark ettiklerim.

Seo'da Bold Kullanmak - Seo için Bold Önemli mi?

Seo çalışmalarımızda önemli olan etkenlerden ve site içi seo konusunda sürekli olarak dikkat ettiğimiz bir konuda seo uygun makale yada içeriktir. Oluşturduğumuz içeriklerde kullanıcıya yada arama motorlarında içeriğimiz hakkında bilgi verirken genellikle bold kullanımı yapmaktayız. 

Forumlarda karşılaştığım bir arkadaşın yorumu ile bu makaleyi oluşturmak istedim. Aslında arkadaş bu konuda biraz haklı biraz haksız. Kesinlikle yanlış anlaşılma olmasın kimseye karşı kötü bir şey demiyorum.

Sadece bilmediğimiz bazı durumlar olabilir ve benimde herkes gibi bilmediğim konular bulunmaktadır. Arkadaş yorumu içerisinde bana "keşke arama motorlarına göre bold kullanmasaydın kullanıcılara göre bold kullansaydın" gibi bir yorumda bulunmuş. 

Web fix online yani Google dostu web site projemin asıl amacı sıfırdan başlanan bir web site olmasının yanı sıra seo konusunda kendimi geliştirmek istemem ve bunları da testler ile gerçekleştirip iyi sonuçlarını sizlerle paylaşmam. 

Doğru içeriklerin bazılarında anahtar kelimelere karşı bold kullanımı yaptım ve sonuçları inceledim. Şimdi günümüzde seo konusunda bold kullanımına gelecek olursak. Eskisi gibi artık etkili değil bunun etkenlerinden biriside içeriğimizle alakalıdır. 

Google içerikleri incelerken içeriğin içinde yer alan " burada ki kelime anahtar kelimem" yada bu kelime anahtar kelimem gibi söz konusu bold yada tırnak kullanımlarını önemsemiyor. Bir içeriğin Google için önemli olmasın en büyük etkenlerinden birisi özgün olmasıdır. 

Bir içeriğin önemli olmasını sağlayan diğer bir etkende sitenin içeriği ile anahtar kelime alaka düzeyidir. Şimdi bir site içeriğinde anahtar kelimeyi bold olarak girdiyseniz ve içeriğin içerisine satılık araba kelimesini bold yaptıysanız Google şunu demez bu içerik satılık araba anahtar kelimesine uygundur hemen o kelimede sıralamaya alayım diye düşünmez. 

Önceliği içeriğin incelenmesidir içerik incelenir ve sonuç olarak kelime yoğunluğu başlıklarda kullanımı ve en son olarak anahtar kelime üzerinde bold aslında bold'da etkili değil strong kullanımına sonra bold kullanımına bakar. 

Bende ilk zamanlar bunları test ettim içeriklerde anahtar kelimeleri bold yaptım sonuçlar pek istediğim gibi çıkmadı sonra strong denedim bir nebze iyi oldu ama asıl mevzu yani asıl düşünce arama motoru bir içerikte neye dikkat eder unu anlamak oldu. 

Google artık her konu hakkında milyonlarca makaleye ve içeriğe sahip eğer bir konuda sıralama yükseltmek yada bir konuda içerik yazmak istiyorsak bunu anlatım stilimiz önemlidir. Bu konuda içerik üretirken sakın bold kullandım yada / anahtar kelime / yazdım ilk sırada yerimi alırım diye düşünmeyin.

İçeriğin diğer sitelerle bile alaka düzeyi yani konunun doğrulunu bile google ziyaretçilere sunmadan önce bir çok şekilde tarayıp inceliyor. Günümüzde bilgi kirliliği çok fazla olduğu içinde bu konularda eski metotlar yada çalışmalar artık günümüzde etkisini göstermiyor.

Arkadaşa yorumu için tekrardan teşekkürler sonuçta bilgi güçtür paylaştıkça çoğalır eğer bir birimize karşı fikirlerimizi iyi yada kötü düzgün bir şekilde anlatamıyorsak zaten sıkıntı başlar iyi yada kötü yorumlara her zaman açığım sadece argo v.b şeyler olmasın ben bildiklerimi siz bildiklerini anlatın yada birbirimize sorular soralım ki yeni dünyalar keşfedelim.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.