Header Ads

MOZ Rank Değerler Düştü Sebebi

MOZ Rank Değerler Düştü Sebebi
Moz Rank yani diğer bir değişle DA/PA değerlerinde ciddi düşüşler gerçekleşti peki sebebi neydi neden böyle oldu?

MOZ Rank Değerler Düştü Sebebi

Moz Rank konusu bir çok webmaster için önemli bir konu sonuç olarak sıralama algoritmalarına göre sitemizin otoritesini öğrendiğimiz bir nevi anahtar kelime analizleri için kullandığımız araçlara benzemektedir. 

Ama bir çok webmaster bu konuda 5 mart ile 7 mart arası sıkıntı yaşadı sebebi ise bir çok web sitenin değerleri düştü internette bu konuyla ilgili tepki aldıklarını okudum ve gördüm peki sebebi neydi?

Bildiğiniz gibi Google bir kaç değişiklik gerçekleştirdi bir çok ülkenin arama sıralamalarında sürekli dalgalanmalar gözlemlendi bu durumların ardında "Moz Rank" değerlerinin de düşmesi webmasterların sinirini bozmuş oldu. 

Yapılan algoritmiş değişimlerin sonucunda Moz'da kendini yenilemek durumunda kaldı bu değişim sebebiyle bir çok web sitenin Rank değerlerinde düşüşler yaşandı. Akıllara gelen ciddi sorulardan birisi ciddi değer düşüşü yaşandığına göre Moz güvenilir bir kaynak mı? 

Bana kalırsa moz tam anlamıyla güvenilecek bir kaynak değil. Bunu dedim diye bana kızmayın sinirlenmeyin Google sıralamalarına ne içerideki çalışanlarına nede dışarıdan gelebilecek bir duruma karşı otomatik olarak yaptırmaktadır. Yani bir sitenin sıralamasını değiştirmek yapılan seo çalışmalarına bağlıdır içeriden kesinlikle bir değişim olmamaktadır. Bu açıdan bakıldığı zaman Moz dışarıda yaptığı analizlerin sonucuna göre hareket etmektedir. 

Yani arama motoru içerisinde yapılan durumlar yada yaşanılan durumlar Moz tarafından sadece gözlemlenir. Ben tamamen hiç bir seo aracına güvenmiyorum yanlış anlamayın tamamen demedi güveniyorum ama tam anlamıyla değil. 

Sonuçların bir anda düşmesi tabi keyfimi kaçırdı ama her şekilde ders çıkarmamız gereken bir durum yani onuda şöyle açıklamalıyım Google yeniliklerinden sonra demekki eski çalışmalarımız artık yeni verimliliğini vermeyecek. 

Artık yeni algoritmaya göre çalışıp yükseltmeliyiz anlamına geliyor. Hatırlatmak isterim seo işi bu yüzden önemlidir. sürekli güncel olmalı ve yeni bilgiye açık olmalıyız. Sizinle bu konuyu paylaşmak istedim. Moz rank değerleri düştü diye panik yapmayın artık yeni moz hepimiz için güzel olacak.

1 yorum:

  1. Dalgalanmalar hala devam ediyor. Bakalım sonumuz ne olacak merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.