Header Ads

Google Seo Çalışmam ve Gördüklerim

Google Seo Çalışmam ve Gördüklerim

Google Seo Çalışması

Google Seo çalışmasına başlamadan önce belirli bir kelime araştırması yaptım tabi ki bu çalışmalar sırasında fark ettiğim bazı durumları not aldım ve sonuçları gözlemledim. Öncelikle Seo konusunda sitemin son zamanlarda yıprandığını söyleyebilirim. Yaptığım çalışmaların bazılarında deneme yanılma yaptığım için spam düşme korkusu da oldu ama bu sıkıntı olmadan çalışmanın faydalı bir kaç noktasını not aldım.

Öncelikle çalışma için kelimelerimi analiz ederken fark ettiğim bazı durumlar kesinlikle yüksek hedef anahtar kelime tercih etmeniz gerektiğiydi. Yani ben "Search Console" üzerinden gözlem yaparken yüksek "Vol" yani yüksek arama derecesi olan kelimelerden bir kaçını seçtim ve bir kaç içerik üretip konuyla ilgili paylaşımda bulundum.

Normalde site sıralamalarında bazı kelimelerde çok geride olsam da belirli kelimelerde ilk 10  sırada yer almaktayım. Oluşturduğum özgün içerikte sıralamam ilk 150 gibi bir pozisyon sıralama değerim olsa da gösterimlerde ciddi bir artış gözlemledim.

Normalde günlük aramalarda sitemin gösterim sayıları 100-200 gibi bir durum varken bir anda gösterimlerde 300-350 gibi bir artış olduğunu fark ettim ve bu çok güzel oldu. Google seo konusunda çalışma yapacak olan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle site içerisinde bir tane dahi olsa yüksek arama hacmi olan içerik oluşturun.

Kesinlikle özensiz bir içerik değil içerik üzerinde bir çalışma yapın ve bu çalışmayı kesinlikle "Search Console" üzerinden indekslendiğinden emin olun.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.