Header Ads

Huawei P30 ve P30 Pro Kesinleşen Tarih

Huawei P30 ve P30 Pro Kesinleşen Tarih

Huawei P30 ve P30 Pro çıkış tarihlerini takip eden binlerce müşteri sonunda mutlu olacakları haberi benim gibi aldılar. Huawei her zamanki gibi teknoloji konusunda kuralları yıkmayı iyi biliyor.

Huawei P30 ve P30 Pro Kesinleşen Tarih

Huawei P30 ve P30 Pro serisinin tarihi konusunda büyük bir beklenti içindeydim. Ürünlerindeki tasarım ve teknoloji konusunda deneyimleri beni her zaman memnun etmiştir. Güncel tarihi internette gördüğüm gibi sizlerle paylaşmak istedim. 

Huawei öğrendiğim tarihe göre 26 Mart işaret etmekte umarım en kısa zamanda satışa sunulur. Şuanda kullandığım telefondaki deneyimi ve kullanışlılığı P30 yada P30 Pro'da da yaşayacağımı düşünüyorum. 

Rakiplerini sürekli olarak geçmeyi ve ciddi reklam çalışmaları yapma konusunda kendini her zaman ön planda tutması ile huawei tercih etmekteyim. Sizde internette biraz inceleyin markayı ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.