Header Ads

İHS - Türkiye'nin en iyi Hostingleri

İHS - Türkiye'nin en iyi Hostingleri

Türkiye'de bulunan en iyi hosting firmalarına yer verdiğimiz bu kategoride Türk hosting firmalarının müşterilerine karşı gösterdikleri ilgi ve internet sitelerinde kullanıcıların izlenimleri yer almaktadır. Bugün sizlere İHS firması hakkında bilgiler sunmaya çalışacağım umarım hosting firmanızı seçerken sizlere yardımcı olurum.

İHS Firması Hakkında

Veri merkezi ve Bulut bilişim servislerini 1999 yılından bugüne kadar veri güvenliği konusunda kendini geliştirerek ICANN(İnternet Tahsisli Sayılar ve İsimler Kurumu) tarafından akredite IANA 1091(Terminal Type Names) edilerek alan adı sektöründeki global internet devlerinin arasında yerini 2007 yılında almıştır. 

Başarılarının her zaman üzerine koyarak bir çok konuda kendini geliştiren bir firma olması ile ODTÜ(Orta Doğu Teknik Üniversitesi) Nic TR Alan adı yönetimi tarafından da resmen 2008 yılında akredite edilen İHS, Nic.TR onaylı kayıt operatörü statüsü konusunda kendini diğer firmaların üzerinde tutmayı başarmıştır. 

Güncel sayısını tam olarak öğrenemedim ama konuyla ilişkin öğrendiğim bilgilere göre bu zamana kadar 100.Bin'den fazla bireysel ve kurumsal müşterilerine domain,sunucu,hosting ve server konusunda güzel deneyim yaşamalarını sağlamıştır. 

İHS Hangi Firmalara Destek Sunmaktadır?

  • İş Bankası
  • Yapı Kredi
  • Halk Bank
  • Akbank
  • Garanti Bankası
  • TEB
  • Finansbank
  • Deniz Bank
  • Koç Holding
  • Yıldız Holding
  • Sabancı Holding
ve birçok firmaya kurumsal destek sunmaktadır. İHS firmasını paylaşmak istememdeki sebeplerden biriside kesinlikle hakkında yaptığım araştırmalar ve müşteri deneyimleri ile alakalıdır. İHS üzerinden seo araçlarını kullanarak deneyimli ve kullanışlı vakit geçirmemin yanı sıra müşteri olun yada olmayın kullanıcılarına canlı destek yada arayarak bir konu hakkında bilgi almak istediğiniz zaman kesinlikle size bu konuda yardımcı oluyorlar.

İHS Paket ve Hosting Planları

Diğer firmalar ile fiyatlarını karşılaştırdığımız zaman fiyatları gayet uygun genellikle hepimiz internet siteleri açmayı düşünürken paramızın çoğunu seo konusuna yatırmayı düşündüğüm için hosting seçiminde fiyatların uygun olması bizi çok mutlu eder. Bu durumu göz önünde tutarak diğer firmalar ile belirli kategorilerde karşılaştırmalar yaptım. 

Hazır Uygulama Paketleri

Wordpress Hosting

Wordpress hosting konusunda diğer firmalar göre fiyatları kesinlikle uygun karşılaştırdığım firmaları burada kaynak olarak gösteremem benim için sıkıntı olur siz kendiniz güncel rakamlar üzerinden hosting firmalarını ziyaret ederek fiyatlar arasındaki farkı kendi gözlerinizle görebilirsiniz. 

Güzel bir nokta wordpress hostinglerinde SSD Disk Alanı kullanmaları olmuş. Bu durum site içerisinde yapılacak işlemlerin hızlı olmasına ve hosting içerisinde hızlı işlem yapmamızı sağlıyor. Paketlerin başlangıç ve bitiş disk alan boyutlarına bakarsak 1000MB ile başlayıp sınırsız disk alanına doğru ilerliyor. 

Joomla Hosting

Ben joomla kullanan biri değildim ama fiyatını ve disk alanını görünce satın almayı düşündüm fiyat konusunda olabildiğince uygun olması bildiğiniz gibi doların yüksek olduğu şu zamanlarda ilaç gibi geldi diyebilirim. 

Genellikle hosting almayacağım zamanlar hosting fiyatları hakkında bilgim olsun diye arada sırada hosting firmalarını gezinirim ama bu fiyatları gördükten sonra başka firmaya gidebileceğimi sanmıyorum.  25000MB SSD Disk Alanı sunarak 3 Web siteyi hosting paketine bağlama özelliği sunmaktadır.

Joomla hosting konusunda tek bir paket görebildim hatta şu aralar bir kampanyası var sanırım şimdi satın aldığınız zaman 2 ayda kendileri ekliyor. Firmaların böyle kampanyaları yapmaları güzel ama güzel olan bir diğer önemli nokta kampanyaların arkasında durmakta İHS bunu çok iyi başarmış ve memnun kalmazsan 30 içerisinde iade ediyoruz demiş benden tavsiye bu zamanda böyle bir firma bulmak zor. 

OpenCart Hosting

OpenCart hosting konusunda Joomla Hosting paketi ile aynı özellikleri sunmakta bence güzel genel olarak baktığımız zaman CMS sistemlerine özel olarak hosting alt yapıları oluşturmuşlar bu gayet güzel bir durum çünkü sizin zaman harcamanıza gerek kalmadan aslında websitenizin bir alt yapı işi halledilmiş oluyor.

Kurumsal Paketleri

Kurumsal hosting paketleri konusunda aşırı memnun oldum çünkü genellikle web site işi yapan arkadaşlar bu durumu çok iyi anlar güzel anlaşma sağladıkları firmaları farklı hostinglerde tutmaktansa tek bir hosting içerisinde toplamak iş kolaylığı ve zaman tasarrufu sağlamakta bir diğer avantajı kesinlikle maddi açıdan olmaktadır. 

İHS kurumsal hosting paketlerini incelerken genellikle indirimler ve kampanyalar ile karşılaştım bu konuda sizlere tavsiyem hosting almak isteyen arkadaşlar paketleri güncel olarak web siteleri üzerinden incelesin memnun kalacaklarına eminim.

Sunucu Paketleri

Sunucu paketleri konusunda Windows ve Linux desteklemektedir. Plesk,CPanel,Maestropanel desteği ve Windows 2008,2012 desteği sunmaktadır. Genellikle karşılaştığımız E-Posta sunucuları da bulunmaktadır. Sunucu fiyatlarını incelediğimde dediğim gibi firmanın gözle görünün bir fiyat uygunluğu var.

Genel

İHS firmasına genel olarak baktığımız zaman düşüncelerim şu şekilde web site kodlamaya yeni başlayan arkadaşlar yada projelerini online platformlarda test etmek isteyen arkadaşlar başlangıç için yüksek miktarlarda para harcamanıza gerek yok. İHS hosting firması sizin başlangıç ve hatta ilerleyen süreçlerde sizin için verimli olabileceğini düşünüyorum.

Hosting ve sunucu özelliklerine bakarsak aslında alan boyutları yada veri tabanı boyutları gibi konular yeni başlayan yada projelerin geliştirilmesi için düşünülmüş. Bu arada canlı destek yada teknik destek konusuna hiç girmiyorum çünkü ben farklı bir hesap üzerinden canlı destek üzerinden sorularımı sordum bana hiç olumsuz bir cevaplarını görmedim aksine baya yardımcı olmaya bile çalıştılar. Teknik destek konusunda da mesajım 15-20 dakika geçmeden cevapladı.

Ben teknik desteğe mesajı attım bilgisayarın başından kalktım mutfakta 5-10 dakika çay alıp geldim tam bilgisayarın başına geçtim sağ alt köşeden İHS Teknik destek mesajı ile karşılaştım. Bu durum çok güzel buna şaşırdım çünkü hayatı boyunca hosting firmaları ile teknik destek konularında aşırı sıkıntı çekmiş biri olarak bunu görmek beni aşırı mutlu etti.

Umarım yazıdan memnun kalmışsınızdır. Hosting firmaları hakkında içerik oluşturmaya devam edeceğim. Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi yorumlarda paylaşırsanız sevinirim.

Kaynaklar

  • CMS Nedir? (https://www.ihs.com.tr/blog/icerik-yonetim-sistemi-cms-nedir/)
  • IANA 1091 (Terminal Type Names : https://www.iana.org/assignments/terminal-type-names/terminal-type-names.xhtml)
  • İHS Hakkında (https://www.ihs.com.tr/kurumsal/hakkimizda.html)

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.