Header Ads

Game Maker Studio 2 Hızlı Oyun Yapın

Game Maker Studio 2 Hızlı Oyun Yapın

Game Maker Studio 2 Hızlı Oyun Yapımı ve Deneyimim

Game maker studio 2 bilgisayarımı kısa bir süre önce indirdim ve İnternet üzerinden yaptığım araştırma sonucu çok zorlanmadan oyun yapabileceğime dair olumlu yorumlar ile karşılaştım. Sizlerle deneyimlerim ve editörü kullanırken gördüğüm bazı durumları aktarmak istiyorum.

Bilgisayar kapasitem yüksek grafik kullanımını desteklemediği için unity üzerinden oyun yazmak yerine Game maker studio'yu tercih ettim. 2D oyun yazımında örneğin kendinize ait bir mario oyunu yapmak istediğinizde aslında editör size büyük bir yardım sağlamaktadır. 

Genellikle 3D oyun yazmak isteyen arkadaşlar için tavsiyem ilk etapta 2D oyun kodlamaları olacaktır. Ben bilgisayar programlamayı bildiğim için editör kullanımı ve kodlama konusunda deneyimim ve fikirlerim otomatikman oluyor. 

Eğer hiç kod bilginiz yoksa biraz zorlanma durumunuz söz konusu olabilir ama editör size iki konuda da yardımcı olmaktadır. Deneyiminiz yoksa sürükle bırak özelliği ile karakterinize hayat verebilirsiniz. 

Kod deneyiminiz var ise bu seferden kendiniz kod yazabilir ve belirli kalıplara bağlı kalmadan özgürce hareket edebilirsiniz. Uygulama içerisinde kullanıcılara yönelik çok sayıda yardım ve hatta pack özelliği bulunmakta. 

Mağaza içerisinden isterseniz ücretli ekipmanları kullanabilir. İsterseniz ücretsiz ekipmanları kullanarak editörü öğrenmenizde ve kendinizi geliştirme konusunda test çalışmaları yapabilirsiniz. Yakın zamanda bende kendi yaptığım bir oyunu hayata geçireceğim umarım yaptığım oyunda keyifli zaman geçirir ve mutlu olursunuz :) 

Konu hakkında detaylı bilgi için yorumlarınızı bırakmanız yeterli olacaktır. Eğitim videoları yada resimli konu anlatımları yaptığım oyundan sonra gelecektir.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.