Header Ads

Neden Blogger Kullanmaya Başladım


İnternet siteleri üzerine uzun yılladır çalışmaktayım. Son zamanlarda fark ettiğim bir konu var aslında zamanında çok fazla boş yere para harcadığımı fark ettim ve yaptığım hatalar sonucu 4 yılda google gibi büyük bir arama motoru hakkında kapsamlı detaylı bir bilgiye ulaştım. Web sitelerinde genellikle yaptığım hataları da not alarak site üzerinde oluşan gelişmeleri gördüm ve ufak bir hatanın büyük sonuçlarını ve özgün içerik konusunda yapılan hataları not aldım.

İnternet üzerinde ilk yaptığım hata kendimi ve dijital platformlar hakkında detaylı bir bilgiye sahip olmadığım için boşa zaman harcamaktı. Boşa zaman harcamak yerine arama motorlarındaki gelişmeleri ve sitedeki anlık değişimleri gözlemem gerekirdi. Zamanlı çalışmak yada iş disiplinleri bunlar ayrı bir konuydu.

Şu anda öğrendiğim kadarıyla bir web sitenin değerini 5bin tl gibi bir değere rahatlıkla çıkartabiliyorum. Günlük değer artışı genellikle 100 - 300 tl gibi bir durum peki bu ne kadar doğru öncelikle arama motorlarında kapladığınız alandan ziyade arz talep konusunu kesinlikle karşılamanız gerekmektedir.

Blogger kullanmamdaki ve bu platforma geçmemdeki büyük sebeplerden biriside yazdığım projelerin paralarını zamanında ödeyemediğim içindi. Yaptığım çalışmalar ve emeğim boşa gidiyordu bu sebeple süreklilik ve ödeme konusunda sıkıntı çekemeyeceğim bir alt yapı bulmam gerekirdi ve arama motorunun bel kemiği olması gerekmekteydi.

Bende bu sebeple blogger kullanmaya karar verdim genellikle internette yapılan hatalardan birisi kesinlikle ilk etapta yüksek hayallerin kurulmasıydı. Ben website kurmayı ve geliştirmeyi iş olarak görüyorum kazanç kaynağım yada sabit bir işim olmadığı için artık tamamen blogger üzerinden kazanç sağlamayı hedefliyorum.

İnternet dünyasında ücret ödemeden yüksek seviyelere ulaşmak zor bir yol ve bunu başaracağıma emin olduğum için artık sürekli olarak içerik üretimi ve yazılım geliştirme üzerine kendime zaman ayırdım.

Hedeflerim

Site Trafiğini Yükseltmek

Blogger sayfamın ziyaretçi sayısını gün geçtikçe yükseltmeyi hedefliyorum. Bu yüzden sürekli birçok alanda aktif olarak çalışmaya başladım. Çalışmalarımı gündelik olarak not alıyorum bu notlar ile kendimdeki ve web sitemdeki gelişmeler hakkında bilgi almamı sağlıyor.

Site İçeriklerimi Geliştirmek

Blogger paylaşımlarında gelişmeler ve yenilikleri sürekli not almayı hedefliyorum. Paylaşımlarım ile ziyaretçilerim hakkında bilgi sahibi olmamı sağlayacağım. 

Site ile kazanç sağlama

Paylaşımlarım ve ziyaretçi sayım ile reklam üzerinden kazanç elde etmeyi hedefliyorum. Umarım yakın zamanda istediğim kazançları elde edebilirim.

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.