Header Ads

Google Artık SEO ile ilgilenmiyor.

Google Artık SEO ile ilgilenmiyor. - Web Fix Online
Google artık SEO konusunda ne düşünüyor?

Google yaptığı binlerce sıralama algoritmasından sonra günümüzde seo konusunda yaptığımız çalışmaların verimliliğinin düşmesinin sebebi nedir? bu konularda fark ettiklerimi sizlerle anlatmak istiyorum.


Google SEO konusunda yapılan çalışmalar ne durumda?


SEO konusunda son zamanlarda fark ettiklerimden birisi yapılan çalışmaların aslında eskisi kadar algoritmaları etkilemediği aksine zaman kaybı olarak da görebiliriz. Yaptığım son çalışmalarda fark ettiğim sonuçlardan birisi çalışmalara başlamadan önce sitemin trafiğin sabit iken yapılan çalışmalar sonucunda biraz yükselmesi ama daha etkili olduğunu kesinlikle söyleyemem.


Google yaptığı binlerce sıralama algoritması sonucunda günümüzde eskisi gibi backlink çalışmalarının sıralamaları ciddi etkilediği söylenemez. Ben bir haftada bu konu üzerine biraz araştırma yaptım ve normal seo teknikleri ile eski yaptığım testleri tekrardan bir göz geçirmek istedim. sonucunda fark ettiğim durum sitemin moz rank değerinde bir artış ama sıralamalarında yada trafiğinde bir değişiklik görmedim.


Yaptığım SEO çalışma tekniği


SEO tekniğim, 1 hafta boyunca sitem üzerinde yaptığım seo tekniğini sizlere bahsedeceğim. Öncelikle oluşturduğum içerikler üzerinde 3 tane anahtar kelime ve üç tane içeriğimi tercih ettim. Öncelikle söylemeliyim ki seçtiğim içerikler minimum kelime sayısı 250 ve anahtar kelimelerimin en az 250 vol değeri vardır.


İçeriklerime özel olarak ve anahtar kelimeye uygun 10 tane içerik ürettim. Ürettiğim içeriklere anahtar kelime üzerine linkleme ile html ve forum kodu olarak hazırladım. Öncelikle bir a sitesi taradım ve hazırladığım içeriklerin bir kısmını a sitesinde yayınladım. sonra b sitesi üzerine geri kalan içeriklerimi paylaştım. a ve b sitelerine dışarıdan bağlantılar oluşturdum.


A ve B siteleri moz rank değerleri 35-50 arasında bunu bilememiz gerekiyor. Yeni açılmış bir site değil 1 yıldır aktif olan web sitelerdir. Bağlantılı içeriklerimi siteye ekledikten sonra A ve B siteleri üzerine farklı platformlar üzerinden bağlantı oluşturdum. Bu backlink çalışmaları sırasında sitelerin verimliliğin arttığını gözlemledim. Kısa süreli bir artış olduğunu fark ettiğim için fazla önemli değildi.


Yaptığım çalışmalarda aldığım ve hazırladığım backlinkler pingleme işlemleri ve hazırlama sonucunda fark ettiğim durumlardan birisi siteler arasındaki etkileşimlerin artmasının bir anda kesilmesi oldu spam olarak algılandığını düşündüm ama console analizlerim ve farklı siteler üzerindeki analizlerim sonucunda bunun olmadığını fark ettim.


Eskiden bu çalışmalar internet sitelerinin verimliliğini sıralamalarda yükseltirdi. Tabi aldığım backlinkler sırasında a ve b sitesi için bazı çalışmalar daha yaptığımı söylemem gerek ama onları anlatamam. Bu çalışmaların eskisi kadar etkili olmadığını ve artık içeriklerin verimliliğinin önemli olduğunu sizlere söyleyebilirim. Site trafiğinizin yükselmesi için kesinlikle içeriklerinizin yapısına dikkat etmeniz gerekmektedir.

2 yorum:

  1. Makalenizi okudum google artık eskisi gibi kolay manipüle edilmesini engellemek için yapılan güncellemeleri düzenledi. Eskisi gibi seo konusunda black hat seo yapılması kolay değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız artık eskisi gibi kolaylıkla sıralama yükseltmeler yapılamıyor. Verimli bilgiler binlerce algoritma tarafından inceleniyor. Manipüle konusun biraz zor gibi görünüyor. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.