Header Ads

Yeni bir SEO çalışması yaptım sonuç nasıl olacak görelim

Yeni bir SEO çalışması yaptım sonuç nasıl olacak görelim


Yeni bir SEO çalışması yaptım sonuç nasıl olacak görelim 

SEO konusunda sürekli olarak çalışmalar yapmaktayım ve fark ettiğim konuları sizlere söylemek istedim. İnternet sitenizin aramalarda ve sıralamalarda yükselmesi için çok çabalamanız gerekiyor. Son  olarak Google sıralamalarda yapmış olduğu yapay zeka çalışması ile 200 algoritmanın ve yapının daha verimli ve kurşun geçirmez bir noktaya geldiğini öğrendim.

Eskiden yaptığımız SEO çalışmalarının bir çoğu çöp olduğu için kullanmamız uzun süreli bir etki yaratmayacaktır. Hatta sitenizin sıralamalarda daha hızlı düşmesini sağlayacaktır. Bunu göz önünde bulundurarak içerikleriniz ve internet sitenizin verimliliği konusunda çalışmalarınızı dikkatli yapınız. 

Şuan yaptığım bir çalışmada siteme paralel bağlantılar oluşturdum. Oluşturduğum siteler üzerinden paralel bağlantılar ile sitemin sıralamalarda yükselmesi ve eski çalışmaları da araştırarak yeni yapılan çalışmalar ile birleştirerek güncel bir algoritma oluşturmaya çalıştım sonuçlar umarım kısa zamanda etkisini iyi gösterir. 




Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.