SEO UZMANI KİMDİR?
SEO Mahirı, web sitelerini Google, Yandex, Bing gibi taharri motorlarına ve ziyaretçi kitlelerine için en mütenasip hale getiren, arama motorlarında iyileştirme çkızılışmaları muhtevain gereken bütün analiz, değerlendirme, aplikasyon, izleme ve raporlama periyotlarının kâffesina bilge olarak bu çalışmaların eksiksiz yürütülmesini sağlayıcı, optimizasyon stratejileri hazırlayan, sitelerin görüşmeçi skorlarını zait kişidir.
Kısacası bir web sitenin internette görünür olmasını sağlayan kilit elemandır, firmaların dostu ve iş ortaklarıdır.
Son yıllarda internet tasarrufının ve dijital pazarlamanın artması haysiyetiyle hacısı hocası web sitelerini üst sıralara hissetmek istiyor. Örneğin İstanbul’daki bir dokuma firması kontrol motorlarına “İstanbul tekstil firmaları” tasarldığında ilk tam kendini değerlendirmek istiyor. Çünkü ilk tam mahal almış olduğunda potansiyel müşterilerine ulaşacağını biliyor. Nedeniyle bu aşamada “Google’da ilk sıraya nite çıbayanm?” sorusu devreye giriyor. SEO bilirkişiı olarak tanılamamladığımız zat de bu soruya yanıt vermeye çhileışan profesyoneller oluyor. Markanın SEO çalışmalarında kullanılmak üzere kocaoğlanrdığı bütçeyi çarpıcı ve cömert şekilde kullanarak firmayı pay ettiği yere getiriyor.
SEO Kompetanı Ne İş Yapar?
SEO uzmanı başından arama motoru optimizasyonu yapan eşhas olarak teşhismlanır. Ancak SEO uzmanlığı iş tanımını bu kadar mikro bir çerçevede nitelendirmek ve kıymetlendirmek yanlış olur. SEO kompetanı optimizasyonun elbette kuruluşldığının bilici, çatlakştırmacı, idare kabiliyeti olan, muhabere gücü güre, strateji ve düşünce üretebilen kişilerdir.SEO bilirkişiı ilk olarak çdüzenıştığı siteyi çözümleme ederek ne kelimelerde üst sıralara taşınması gerektiğini belirler. Genel olarak sitenin çatlak tarafünde bulunan ve kullanıcı dostu sıfır hataları düzenler. Anahtar kelimelerin rekabetini belirleyen SEO uzmanları, kendilerine ayrılan bütçeyi en mümbit şekilde kullanır ve siteyi taharri motorlarının üst sıralarına taşır.
Hiç yorum yok